söndag 8 juni 2008

Cykelkärra




Olle tog en tur i sin nya cykelkärra idag..

7 kommentarer:

Loka Kanarp sa...

Är han för lat för att cykla själv?

Erika sa...

Lite...

Anonym sa...

Mer Olle! Det har ju inte hänt något här på flera dar

Erika sa...

Jag vet, men det händer ju inte roliga, spännande saker varje dag + att jag inte har med mig kameran hela tiden. Vissa bilder på den här bloggen är dock tagna med mobilkamera...

Anonym sa...

Hihi så söt där han sitter i kärran!

Jojo sa...

Cykelkärra ser intressant ut, har funderat på en sån. Varför köpte ni en sån istället för barnstol till cykeln? Nyfiken. Tack för kommentar på min blogg förresten :)

Erika sa...

Hej! kul med kommentaren på min blogg! Vi tänkte nog att han var lite för liten för en barnstol, han blir ju mer skyddad i kärran och bakom honom får man plats med massa packning om man ska ut på längre turer... :)