söndag 24 augusti 2008

Cykeltur




Gamlingar som dansar

Idag tog vi en cykeltur till Hässelby gård. Olle fick gunga lite och lyssna på ett dansband som spelade.

Johan lyckades föresten fixa vagnen i morse så nu funkar den igen, thank god! Orkar inte vara isolerad i Vällingby en vecka till. Den här veckan blir dessutom min sista vecka som mammaledig! Hurra! Olle är ju skoj att vara med men inte dygnet runt i tio månader. Jag kommer ändå att vara hemma två dagar i veckan med honom då Johan jobbar. Det känns lagom, så kanske jag kan få längta lite efter honom också.

3 kommentarer:

Loka Kanarp sa...

Mysigt då! Olle älskar ju dansband samt mogendans.

Erika sa...

Jo, jag vet, jag vet, han kanske skulle få lyssna på Sven Ingvars istället för Kamomillavisor

Johan sa...

Ni skojar ju nu, men faktum är att han såg ganska belåten ut där han satt och lyssnade. Han gnällde lite när de gjorde uppehåll mellan låtarna också.